"Νέα Αναλυτικά Προγράμματα: Εμφάσεις και προτεραιότητες"
-
- οι θεμελιώδεις παιδαγωγικές αρχές οι οποίες διέπουν τα νέα αναλυτικά προγράμματα με βασική επιδίωξη τους την ανάπτυξη ενός δημοκρατικού και ανθρώπινου σχολείου,
- οι βασικές έννοιες "παιδαγωγική διαφοροποίηση", "ετοιμότητα για μάθηση", "διαφοροποίηση διδασκαλίας" και "παιδαγωγική της διαφοροποίησης" σύμφωνα με τα νέα αναλυτικά προγράμματα
- οι τρεις βασικοί στόχοι των νέων αναλυτικών προγραμμάτων.
-
- οι προτεραιότητες της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα προγράμματα ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών,
- οι βασικές αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στην Κύπρο, οι προοπτικές βελτίωσής του μέσα από το στρατηγικό σχέδιο μεταρρύθμισης για την εκπαίδευση,
- τα χαρακτηριστικά αποτελεσματικών προγραμμάτων ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στα οποία καταλήγει η μεταανάλυση ερευνών που έχουν δημοσιευθεί κατά την περίοδο 2007-2011 και
- τα κριτήρια ποιότητας τα οποία βασίστηκαν στη συγκεκριμένη μεταανάλυση. Τα κριτήρια αυτά μπορούν να αποτελέσουν αφετηριακό σημείο για την ανάπτυξη αποτελεσματικών πρακτικών ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών στο επίπεδο του σχολείου.
Η Έρευνα Δράσης ως εκπαιδευτική διαδικασία ανάπτυξης εκπαιδευτών και εκπαιδευομένων
-
- Σελ 2-9: Η αναγκαιότητα της έρευνας δράσης και οι επιστημονικές της καταβολές
- Σελ 10-16: Οι στόχοι, η μεθοδολογία και τα χαρακτηριστικά της έρευνας δράσης
- Σελ 17-28: Η εφαρμογή και τα αποτελέσματά της