ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΚΡΙΤΗΣ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
|
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
|
|
ΜΑΘΗΜΑ 1: Εισαγωγή στους γεωμετρικούς μετασχηματισμούς. Χρόνος: 2 X 40'
|
||
Στόχοι:
• να εξοικειωθούν με τα βασικά χαρακτηριστικά λειτουργίας και τα εργαλεία του λογισμικού • να αναγνωρίσουν την ύπαρξης των γεωμετρικών μετασχηματισμών και να γνωρίσουν τα τρία είδη γεωμετρικών μετασχηματισμών • να ονομάζουν το πρότυπο και την εικόνα ενός γεωμετρικού μετασχηματισμού |
Μαθημα 1 |
Αρχεία Δραστηριοτήτων |
ΜΑΘΗΜΑ 2: Αναγνώριση εικόνας μεταφοράς - Αναγνώριση μετασχηματισμού μεταφοράς. Χρόνος: 1 X 40'
|
||
Στόχοι:
• να αναγνωρίζουν την μεταφορά • να δίνουν δικά τους παραδείγματα μεταφοράς • να αναγνωρίζουν τις ιδιότητες της μεταφοράς να διατηρεί το σχήμα, το μέγεθος, και τον προσανατολισμό του προτύπου • να αναγνωρίζουν την ιδιότητα της μεταφοράς να μεταβάλει τη θέση στο χώρο • να αναγνωρίζουν την κατεύθυνση μιας μεταφοράς |
Μάθημα 2 |
Αρχεία Δραστηριοτήτων
|
ΜΑΘΗΜΑ 3: Προσδιορισμός παραμέτρων μεταφοράς - Κατασκευή εικόνας με μεταφορά. Χρόνος: 2 X 40'
|
||
Στόχοι: • να αναγνωρίζουν το ρόλο των δύο παραμέτρων της απόστασης και της κατεύθυνσης στην αλλαγή της θέσης • να προσδιορίζουν και περιγράφουν τις παραμέτρους μιας μεταφοράς • να κατασκευάζουν την εικόνα μιας μεταφοράς • να προσδιορίζουν και να περιγράφουν τις παραμέτρους μιας μεταφοράς σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων • να κατασκευάζουν την εικόνα μιας μεταφοράς σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων
|
Μάθημα 3 | Μάθημα 3
Αρχεία Δραστηριοτήτων |
ΜΑΘΗΜΑ 4: Αναγνώριση εικόνας ανάκλασης - Αναγνώριση μετασχηματισμού ανάκλασης. Χρόνος: 1 X 40'
|
||
Στόχοι: • να αναγνωρίζουν την ανάκλαση • να δίνουν δικά τους παραδείγματα ανάκλασης • να αναγνωρίζουν τις ιδιότητες της ανάκλασης να διατηρεί το σχήμα και το μέγεθος • να αναγνωρίζουν την ιδιότητα της ανάκλασης να μεταβάλει τη θέση στο χώρο και να αντιστρέφει τον προσανατολισμό του προτύπου • να αναγνωρίζουν την κατεύθυνση της αλλαγής της θέσης μιας ανάκλασης βάση της θέσης του άξονα συμμετρίας
|
Μάθημα 4 | Μάθημα 4
Αρχεία Δραστηριοτήτων |
ΜΑΘΗΜΑ 5: Προσδιορισμός παραμέτρων ανάκλασης - Κατασκευή εικόνας με ανάκλαση. Χρόνος: 2 Χ 40'
|
||
Στόχοι:
• να αναγνωρίζουν το ρόλο των δύο παραμέτρων του προσανατολισμού και της απόστασης από τον άξονα συμμετρίας στην αλλαγή της θέσης • να προσδιορίζουν και περιγράφουν τις παραμέτρους μιας ανάκλασης • να κατασκευάζουν την εικόνα μιας ανάκλασης • να προσδιορίζουν και να περιγράφουν τις παραμέτρους μιας ανάκλασης σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων • να κατασκευάζουν την εικόνα μιας ανάκλασης σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων |
Μάθημα 5 |
Αρχεία Δραστηριοτήτων
|
ΜΑΘΗΜΑ 6: Αναγνώριση εικόνας περιστροφής - Αναγνώριση μετασχηματισμού περιστροφής.
|
||
Στόχοι: • να αναγνωρίζουν την περιστροφή • να δίνουν δικά τους παραδείγματα περιστροφής • να αναγνωρίζουν τις ιδιότητες της περιστροφής να διατηρεί το σχήμα και το μέγεθος • να αναγνωρίζουν την ιδιότητα της περιστροφής να μεταβάλει τη θέση στο χώρο και τον προσανατολισμό του προτύπου • να αναγνωρίζουν την κατεύθυνση της αλλαγής της θέσης μιας περιστροφής βάση της γωνίας περιστροφής
|
Μάθημα 6 | Μάθημα 6
Αρχεία Δραστηριοτήτων |
ΜΑΘΗΜΑ 7: Προσδιορισμός παραμέτρων περιστροφής- Κατασκευή εικόνας με περιστροφή.
|
||
Στόχοι: • να αναγνωρίζουν το ρόλο και των τριών παραμέτρων της θέσης και της απόστασης από το κέντρο της περιστροφής καθώς και της γωνίας περιστροφής στην αλλαγή της θέσης • να προσδιορίζουν και περιγράφουν τις παραμέτρους μιας περιστροφής όσον αφορά και το κέντρο περιστροφής και τη γωνία περιστροφής • να κατασκευάζουν την εικόνα μιας περιστροφής • να προσδιορίζουν και να περιγράφουν τις παραμέτρους μιας περιστροφής σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων • να κατασκευάζουν την εικόνα μιας περιστροφής σε ορθοκανονικό σύστημα αξόνων
|
Μάθημα 7 | Μάθημα 7
Αρχεία Δραστηριοτήτων |
ΜΑΘΗΜΑ 8: Κανόνες και αποδείξεις στη γεωμετρία των μετασχηματισμών. Χρόνος: 1 Χ 40'
|
||
Στόχοι: • να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους για τους γεωμετρικούς μετασχηματισμούς στην ανακάλυψη γενικεύσεων • να εφαρμόσουν τις γνώσεις τους για τους γεωμετρικούς μετασχηματισμούς στη διερεύνηση κι απόδειξη προτάσεων που αφορούν στη σύνθεση μετασχηματισμών
|
Μάθημα 8 | Μάθημα 8
Αρχεία Δραστηριοτήτων |