Συναντήσεις Εταίρων
![pexels photo 210620](../../../documents/Images/Project_Meetings/pexels-photo-210620.jpg)
- 1η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE [δείτε περισσότερα]
- 2η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE [δείτε περισσότερα]
- 3η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE [δείτε περισσότερα]
- 4η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE [δείτε περισσότερα]
Τον Οκτώβριο του 2017 πραγματοποιήθηκε η 1η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE στην Κύπρο.
Κατά την 1η Διακρατική Συνάντηση συζητήθηκαν και καθορίστηκαν όλα τα απαραίτητα βήματα για τις επερχόμενες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερών χρονοδιαγραμμάτων, των υπευθυνοτήτων, των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν, του προϋπολογισμού και των κανονισμών χρήσης του, καθώς και του πλάνου επικοινωνίας των μελών.
Σκοπός της 1ης Εκπαιδευτικής Συνάντησης που ακολούθησε ήταν να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες σε θέματα γνωστικής ενεργοποίησης και διαφοροποίησης έτσι ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν περιπτώσεις στις οποίες οι εκπαιδευτικοί διατηρούν, μειώνουν ή αναβαθμίζουν τα γνωστικά επίπεδα των μαθηματικών έργων και να εντοπίζουν τις ανάγκες και τις προκλήσεις των εκπαιδευτικών όταν προσπαθούν να εμπλέξουν όλους του μαθητές τους σε γνωστικά απαιτητική εργασία. Η συνάντηση αυτή ήταν απαραίτητη για την αποτελεσματική εφαρμογή της πρώτης φάσης του έργου, πάνω στην οποία θα στηριχθούν τα επόμενα βήματά του.
|
Φωτογραφικό Υλικό
|
![people coffee notes tea](../../../documents/Images/Project_Meetings/people-coffee-notes-tea.jpg)
| |
---|---|
Η 2η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2018 στην Πορτογαλία. Κατά τη 2η Διακρατική Συνάντηση που προηγήθηκε της Εκπαιδευτικής συζητήθηκε ο πλήρης κατάλογος των αναγκών και των προκλήσεων των εκπαιδευτικών που προέκυψε από την πρώτη φάση του έργου, καθορίστηκαν οι προκλήσεις και οι ανάγκες που θα αντιμετωπιστούν μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό EDUCATE, και συναποφασίστηκαν οι αρχές σχεδιασμού και η δομή του υλικού. Σκοπός της 2ης Εκπαιδευτικής συνάντησης ήταν να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες σε θέματα ανάπτυξης των αναλυτικών προγραμμάτων, καθώς αυτή η τεχνογνωσία χρειάζεται για την αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών της δεύτερης φάσης του έργου, κατά την οποία οι συμμετέχοντες θα εργαστούν για την ανάπτυξη μέρους του εκπαιδευτικού υλικού για τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτές εκπαιδευτικών, αντλώντας από τον πλήρη κατάλογο των αναγκών και των προκλήσεων των εκπαιδευτικών, τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά τη 2η Διακρατική Συνάντηση, καθώς και τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του γεγονότος. |
Φωτογραφικό Υλικό
|
[αρχή]
![business business people calendar 1187439](../../../documents/Images/Project_Meetings/business-business-people-calendar-1187439.jpg)
Η 4η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του προγράμματος EDUCATE πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2019.
Η 4η Διακρατική Συνάντηση ήταν μία κομβική συνάντηση για το έργο, καθώς κατά την περίοδο αυτή η εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού EDUCATE (Διδακτικές Ενότητες) στο πλαίσιο των ΛΑΟΔ βρισκόταν σε εξέλιξη. Ειδικότερα, κατά τη συνάντηση αυτή, καθορίστηκαν αποφάσεις σχετικά με την υλοποίηση της τρίτης και τέταρτης φάσης του προγράμματος. Επιπλέον, συζητήθηκαν οι κάρτες αναστοχασμού των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών εκπαιδευτικών για να αποφασιστεί κατά πόσο απαιτούνταν πρόσθετες τροποποιήσεις. Ένα εξίσου σημαντικό έργο κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης ήταν να οριστικοποιηθεί η κλείδα παρατήρησης της διδασκαλίας που είχε αναπτυχθεί κατά τους προηγούμενους μήνες, η οποία εστιάζει σε ζητήματα έργων με μαθηματική πρόκληση και διαφοροποίησης.
Η 4η Εκπαιδευτική Συνάντηση, η οποία ακολούθησε αμέσως μετά τη διακρατική συνάντηση, είχε δύο στόχους. Πρώτον, να παρέχει εκπαίδευση στους συμμετέχοντες σχετικά με τη χρήση της τελικής εκδοχής της κλείδας παρατήρησης για την κωδικοποίηση των οπτικογραφημένων διδασκαλιών που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο των ΛΑΟΔ. Δεύτερον, να παρέχει κατάρτιση στους συμμετέχοντες σχετικά με την ανάλυση των δεδομένων του έργου τόσο από ποσοτική όσο και από ποιοτική άποψη. Αυτή η εκπαίδευση ήταν απαραίτητη αφού, μετά τη συνάντηση, οι συμμετέχοντες έπρεπε να αναλύσουν έναν μεγάλο όγκο δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά την τρίτη φάση του έργου.
|
Φωτογραφικό υλικό
|
[αρχή]
Ερευνητές
B) Βιβλιογραφικές Αναφορές:
Adoniou, M. & Qing, Y. (2014). Language, mathematics and English language learners. The Australian Mathematics Teacher, 70(3), 3-13.
Arbaugh, F., & Brown, C. A. (2006). Analyzing mathematical tasks: A catalyst for change? Journal of Mathematics Teacher Education, 8(6), 499-536
Arbaugh, F., & Brown, C. A. (2004). What makes a mathematical task worthwhile? Designing a learning tool for high school mathematics teachers. In R. N. Rubenstein & G. W. Bright (Eds.), Perspectives on the teaching of mathematics: Sixty–sixth yearbook (pp. 27-41). Reston, VA: NCTM.
Boston, M. D., & Smith, M. S. (2009). Transforming secondary mathematics teaching: increasing the cognitive demands of instructional tasks used in teachers’ classrooms. Journal of Research in Mathematics Education, 40(2), 119-156.
Boston, M. D., & Smith, M. S. (2011). A ‘task-centric approach’ to professional development: enhancing and sustaining mathematics teachers’ ability to implement cognitively challenging mathematical tasks. ZDM, 43(6-7), 965-977.
Cathcart, W., Pothier, Y., Vance, J. & Bezuk, N. (2000). Learning Mathematics in Elementary and Middle Schools. United States: Merrill Prentice Hall.
Cengiz, N., Kline, K. & Grant, T. J. (2011). Extending students’ mathematical thinking during whole-group discussions. Journal of Mathematics Teacher Education, 14(5), 355-374.
Chapin, S. H., O’Connor, C., & Anderson, N. C. (2009). Classroom discussions: Using math talk to help students learn (2nd ed.). Sausalito, CA: Math Solutions.
Chi, M. T. (2009). Active‐constructive‐interactive: A conceptual framework for differentiating learning activities. Topics in Cognitive Science, 1(1), 73-105.
Cobb, P., Wood, T., Yackel, E., & McNeal, B. (1992). Characteristics of classroom mathematics traditions: An interactional analysis. American Educational Research Journal, 29, 573-604.
Dekker, R. (1987). Roos and José, two children in a mixed ability group. Educational Studies in Mathematics, 18, 317-324.
Delaney, S. 2017, Become the Primary Teacher Everyone Wants to Have, Routledge, Milton Park, Oxon.
Diezmann, C. M., & Watters, J. J. (2000). Catering for mathematically gifted elementary students: Learning from challenging tasks. Gifted Child Today, 23(4), 14-52.
Dooley, T. (2009). A teacher's role in whole-class mathematical discussion: Facilitator of performance etiquette? In V. Durand-Guerrier, S. Souryn Lavergne and F. Arzarello (Eds.), 6th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME) (pp. 894 - 903). Lyon, France: INRP.
Doyle, W. (1988). Work in Mathematics Classes: The Context of Students’ Thinking During Instruction. Educational Psychologist, 23(2), 167 – 180.
González, G. & Eli, J. A. (2017). Prospective and in-service teachers’ perspectives about launching a problem. Journal of Mathematics Teacher Education, 20(2), 159–201.
Güven, N. D., & Dede, Y. (2017). Examining social and sociomathematical norms in different classroom microcultures: Mathematics teacher education perspective. Educational Sciences: Theory & Practice, 17, 265–292.
Henningsen, M., & Stein, M. K. (1997). Mathematical tasks and student cognition: Classroom-based factors that support and inhibit high-level mathematical thinking and reasoning. Journal for research in mathematics education, 524-549.
Herbst, P. G. (2003). Using novel tasks in teaching mathematics: Three tensions affecting the work of the teacher. American Educational Research Journal, 40(1), 197-238.
Homans, G. (1951). The Human Group. London, UK: Routledge.
Kersaint, G. L. A. D. I. S. (2015). Orchestrating mathematical discourse to enhance student learning. Curriculum Associates, LLC.
Laborde, C. (2001). Integration of technology in the design of geometry tasks with Cabri-Geometry. International Journal of Computers for Mathematical Learning, 6(3), 283-317.
Lampert, M (2001). Teaching problems and the problems of teaching. New Haven: Yale University Press.
Lozano, M. (2017). Investigating task design, classroom culture and mathematics learning: an enactivist approach, ZDM: Mathematics Education, 49 (6), 895-907.
Mariotti, M. A. (2012). Proof and proving in the classroom: Dynamic Geometry Systems as tools of semiotic mediation. Research in Mathematics Education, 14(2), 163-185.
Mason, J. 2002, Minding Your Qs and Rs: effective questioning and responding in the mathematics classroom, in L. Haggerty (Ed.) Aspects of Teaching Secondary Mathematics: perspectives on practice, RoutledgeFalmer, London, p248-258. ISBN 0-415-26081-7
O'Brien, T., & Guiney, D. (2001). Differentiation in teaching and learning. A&C Black.
Pasquale, M. (2016). Productive Struggle in Mathematics. Interactive STEM Research+ Practice Brief. Education Development Center, Inc. Retrieved from http://interactivestem.org/wp-content/uploads/2015/08/EDC-RPC-Brief-Productive-Struggle.pdf
Ponte, J. P., & Quaresma, M. (2016). Teachers’ professional practice conducting mathematical discussions. Educational Studies in Mathematics, 93(1), 51-66.
Rowland, T., Huckstep, P., & Thwaites, A. (2005). Elementary teachers’ mathematics subject knowledge: the knowledge quartet and the case of Naomi, Journal of Mathematics Teacher Education 8(3), 225-281.
Sherin, M. G. (2002). A balancing act: Developing a discourse community in a mathematics classroom. Journal of Mathematics Teacher Education, 5, 205–233.
Smith, M. S., Hughes, E. K., Engle, R. A., & Stein, M. K. (2009). Orchestrating discussions of challenging tasks: Keeping your eye on the mathematics to be learned. Mathematics Teaching in the Middle School, 14(9), 548-556.
Smith, M. S., Stein, M. K., Arbaugh, F., Brown, C. A., & Mossgrove, J. (2004). Characterizing the cognitive demands of mathematical tasks: A task-sorting activity. In G. W. Bright & R. N. Rubenstein (Eds.), Professional development guidebook for perspectives on the teaching of mathematics: Companion to the sixty–sixth yearbook (pp. 45-72). Reston, VA: NCTM.
Star, J. R. (2015, April). When not to persevere – Nuances related to perseverance in mathematical problem solving (White paper). Chicago, IL: Spencer Foundation. Retrieved from http://hub.mspnet.org/index.cfm/28127/
Stein, M. K., & Smith, M. S. (1998). Mathematical tasks as a framework for reflection: From research to practice. Mathematics Teaching in the Middle School, 3(4), 268-275.
Stein, M. K., Engle, R. A., Smith, M. S.& Hughes, E. K. (2008). Orchestrating productive mathematical discussions: Five practices for helping teachers move beyond show and tell. Mathematical Thinking and Learning, 10(4), 313-340.
Stein, M. K., Grover, B. W., & Henningsen, M. (1996). Building student capacity for mathematical thinking and reasoning: An analysis of mathematical tasks used in reform classrooms. American educational research journal, 33(2), 455-488.
Stein, M. K., Remillard, J., & Smith, M. S. (2007). How curriculum influences student learning. In F. K. Lester (Ed.), Second handbook of research on mathematics teaching and learning (pp. 319-369). Charlotte, NC: Information Age Publishing.
Stein, M. K., Smith, M. S., Henningsen, M. A., & Silver, E. A. (2016). Implementing Standards-Based Math Instruction: A Casebook for Professional Development. Τόπος: Teachers College Press.
Stein, M., Carnine, D. & Silbert, G. 1997, Designing Effective Mathematics Instruction: A Direct
Stigler, J.W., & Hiebert, J. (1999). The teaching gap: Best ideas from the world’s teachers for improving education in the classroom. New York: The Free Press.
Sullivan, P., Askew, M., Cheeseman, J., Clarke, D., Mornane, A., Roche, A., & Walker, N. (2015). Supporting teachers in structuring mathematics lessons involving challenging tasks. Journal of Mathematics Teacher Education, 18(2), 123-140.
Sullivan, P., Mousley, J., & Zevenbergen, R. (2006). Teacher actions to maximize mathematics learning opportunities in heterogeneous classrooms. International Journal of Science and Mathematics Education, 4, 117-143.
Tomlinson, C. A. (2014). The differentiated classroom: Responding to the needs of all learners (2nd ed.). VA: Association for Supervision and Curriculum Development.
Tomlinson, C. A. (2017). How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms (3rd ed.) Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.
Van den Heuvel-Panhuizen, M. (2000). Mathematics education in the Netherlands: A guided tour. Freudenthal Institute Cd-rom for ICME9. Utrecht: Utrecht University.
Wallace, A., White, M. & Stone, R. 2010, “Sand and Water Table Play”, Teaching Children Mathematics, vol. 16, no. 7, pp. 394 – 400.
Way, J. (2008). Using questioning to stimulate mathematical thinking. Australian primary mathematics classroom, 13(3), 22-27.
Williams, E. & Shuard, H. ((1994). Primary Mathematics Today. United Kingdom: Longman.
Yackel, E. & Cobb, P. (1996). Sociomathematical Norms, Argumentation, and Autonomy in Mathematics. Journal for Research in Mathematics Education, 27 (4), 458- 477.
Διαδικτυακή Πλατφόρμα
Designed by eightonesix / Freepik
ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ
Το διακρατικό ερευνητικό πρόγραμμα EDUCATE στόχευε στη σύζευξη της γνωστικής ενεργοποίησης (δηλ., της εργασίας με έργα με μαθηματική πρόκληση) και της διαφοροποίησης, φιλοδοξώντας να προωθήσει και τις δύο πτυχές στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Προς τον σκοπό αυτό, έχει αναπτυχθεί εκπαιδευτικό υλικό με στόχο την επιμόρφωση εκπαιδευτικών ώστε να εμπλέξουν όλους τους μαθητές τους σε γνωστικά απαιτητική εργασία, από τη μία, και την υποστήριξη των εκπαιδευτών εκπαιδευτικών να καθοδηγήσουν εκπαιδευτικούς να το επιτύχουν, από την άλλη.
Προωθητικό βίντεο του EDUCATE:
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ EDUCATΕ
- Μια διαδικτυακή πλατφόρμα επαγγελματικής ανάπτυξης που περιλαμβάνει
- σειρά ηλεκτρονικών μαθημάτων του EDUCATE
- Η σειρά ηλεκτρονικών μαθημάτων απευθύνεται σε
- εκπαιδευτές εκπαιδευτικών
- εκπαιδευτικούς (Μαθηματικών)
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ EDUCATE
- Τους στόχους του προγράμματος
- Τα κυριότερα αποτελέσματα
- Το υλικά / διδακτικά πακέτα EDUCATE για Εκπαιδευτικούς
- Το υλικά / διδακτικά πακέτα EDUCATE για Εκπαιδευτές Εκπαιδευτικών
- Τον πειραματισμό / εφαρμογή αυτών των υλικών
- Σχετικά οπτικογραφημένα αποσπάσματα
- Σχετικά και επικαιροποιημένες βιβλιογραφικές αναφορές
- Αξιολογητικές ασκήσεις και κουίζ
Καλείστε να ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ για να πειραματιστείτε και να εφαρμόσετε αυτά τα υλικά (τα οποία μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα) είτε ατομικά είτε σε ομάδες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα ή κάποιο σχόλιο για το σκεπτικό, τις δραστηριότητες και τις δημοσιεύσεις του, παρακαλώ εξερευνήστε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόοδο και τα αποτελέσματά του.
Πατήστε εδώ για να δείτε το διαφημιστικό φυλλάδιο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας EDUCATE
Διάχυση
- ΙΕ΄ Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου [στα Ελληνικά]
- Encontro de Investigação em Educação Matemática 2018 (EIEM 2018) [στα Πορτογαλικά]
- Workshop Offered to Parents of the Terra Santa College [στα Ελληνικά]
- Διαδικτυακό Συνέδριο μέσω Ms Teams [στα Ελληνικά]
Παρουσιάσεις σε Διεθνή Συνέδρια
- 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Ένωσης Ερευνητών της Διδακτικής των Μαθηματικών (Εν.Ε.Δι.Μ.) [στα Ελληνικά]
- Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) [στα Αγγλικά]
- Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) [στα Αγγλικά]
- Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) [στα Αγγλικά]
- Charalambous, C. Y., Philippou, S., Olympiou, G., & Georgiou, K. (2021, April). Experimenting with differentiation and challenging work during prospective teachers’ field placement: A video-club case study. Paper presented at the 105th digital Annual Meeting of the American Education Research Association. [στα Αγγλικά]
- Charalambous, C. Y., Agathangelou, S., Kasapi, E., & Christofidou, E. (2021, April). Learning to teach ambitiously: a multiple case-study of practicing teachers’ experimentation with enablers and extenders. Paper presented at the 105th digital Annual Meeting of the American Education Research Association. [στα Αγγλικά]
Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Συνεδρίων
- ΙΕ΄ Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Κύπρου [στα Ελληνικά]
- Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) [στα Αγγλικά]
- Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) [στα Αγγλικά]
- Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME11) [στα Αγγλικά]
Εκπαιδευτές Εκπαιδευτικών
Ενδεικτικές Αναλύσεις Περιπτώσεων Πρακτικής από το Επιμορφωτικό Υλικό EDUCATE για Εκπαιδευτές Εκπαιδευτικών
Διδακτική Ενότητα 1
- (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
- Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
Διδακτική Ενότητα 2
- (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 2
- Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 2
Διδακτική Ενότητα 3
- (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
- Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
Διδακτική Ενότητα 4
- (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
- Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
Διδακτική Ενότητα 5
- (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
- Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
Αν θέλετε να δείτε, να πειραματιστείτε και να εφαρμόσετε ολόκληρες τις Διδακτικές Ενότητες, επισκεφθείτε και εγγραφείτε στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα EDUCATE: http://educate-platform.com/greek/