pexels photo 210620
 
Η κοινοπραξία του έργου EDUCATE αποτελείται από μέλη τα οποία έχουν εμπειρία και γνώση σε τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τομείς οι οποίοι είναι σημαντικοί για την ομαλή λειτουργία και επιτυχή εφαρμογή του έργου: τη διδασκαλία γνωστικά απαιτητικών έργων (στα Μαθηματικά), την ανάπτυξη των αναλυτικών προγραμμάτων, την εκπαίδευση εκπαιδευτικών, τη διαφοροποίηση, και την παρατήρηση και ανάλυση της διδασκαλίας. Μέσα από τέσσερις Διακρατικές και Εκπαιδευτικές συναντήσεις στις τέσσερις συμμετέχουσες χώρες του έργου, οι οποίες άρχισαν ήδη να πραγματοποιoύνται, τα μέλη μοιράζονται την εμπειρία και την τεχνογνωσία τους στους προαναφερθέντες τομείς, επιδιώκοντας να αναπτύξουν συλλογικές εμπειρίες και οπτική, καθώς και κοινή γλώσσα εντός της κοινοπραξίας:
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE

Τον Οκτώβριο του 2017 πραγματοποιήθηκε η 1η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE στην Κύπρο.
 
Κατά την 1η Διακρατική Συνάντηση συζητήθηκαν και καθορίστηκαν όλα τα απαραίτητα βήματα για τις επερχόμενες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των λεπτομερών χρονοδιαγραμμάτων, των υπευθυνοτήτων, των διαδικασιών που θα ακολουθηθούν, του προϋπολογισμού και των κανονισμών χρήσης του, καθώς και του πλάνου επικοινωνίας των μελών.
 
Σκοπός της 1ης Εκπαιδευτικής Συνάντησης που ακολούθησε ήταν να εκπαιδευτούν οι συμμετέχοντες σε θέματα γνωστικής ενεργοποίησης και διαφοροποίησης έτσι ώστε να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν περιπτώσεις στις οποίες οι εκπαιδευτικοί διατηρούν, μειώνουν ή αναβαθμίζουν τα γνωστικά επίπεδα των μαθηματικών έργων και να εντοπίζουν τις ανάγκες και τις προκλήσεις των εκπαιδευτικών όταν προσπαθούν να εμπλέξουν όλους του μαθητές τους σε γνωστικά απαιτητική εργασία. Η συνάντηση αυτή ήταν απαραίτητη για την αποτελεσματική εφαρμογή της πρώτης φάσης του έργου, πάνω στην οποία θα στηριχθούν τα επόμενα βήματά του.
 
Φωτογραφικό Υλικό
 
HT7A7652 HT7A7653 HT7A7654
 T7A7657  T7A7659  T7A7661
 T7A7662  T7A7663  T7A7668

 
people coffee notes tea
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE
 

Η 2η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση πραγματοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2018 στην Πορτογαλία. 

Κατά τη 2η Διακρατική Συνάντηση που προηγήθηκε της Εκπαιδευτικής συζητήθηκε ο πλήρης κατάλογος των αναγκών και των προκλήσεων των εκπαιδευτικών που προέκυψε από την πρώτη φάση του έργου, καθορίστηκαν οι προκλήσεις και οι ανάγκες που θα αντιμετωπιστούν μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό EDUCATE, και συναποφασίστηκαν οι αρχές σχεδιασμού και η δομή του υλικού. 

Σκοπός της 2ης Εκπαιδευτικής συνάντησης ήταν να εκπαιδεύσει τους συμμετέχοντες σε θέματα ανάπτυξης των αναλυτικών προγραμμάτων, καθώς αυτή η τεχνογνωσία χρειάζεται για την αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών της δεύτερης φάσης του έργου, κατά την οποία οι συμμετέχοντες θα εργαστούν για την ανάπτυξη μέρους του εκπαιδευτικού υλικού για τους εκπαιδευτικούς και τους εκπαιδευτές εκπαιδευτικών, αντλώντας από τον πλήρη κατάλογο των αναγκών και των προκλήσεων των εκπαιδευτικών, τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά τη 2η Διακρατική Συνάντηση, καθώς και τις γνώσεις που αποκτήθηκαν και τις δεξιότητες που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια αυτού του γεγονότος.

 Φωτογραφικό Υλικό 
 
meeting 2 5 meeting 2 6 meeting 2 8
meeting 2 9 meeting 2 10 meeting 2 11
viber image meeting 2 1 meeting 2 16

 
 
 
 
 
 
 
 

3η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του Έργου EDUCATE

Τον Ιούλιο του 2018 πραγματοποιήθηκε η 3η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE στην Ιρλανδία.

Κατά την 3η Διακρατική Συνάντηση παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν οι πρώτες εκδόσεις του εκπαιδευτικού υλικού ΕDUCATE (Διδακτικές Ενότητες) για εκπαιδευτικούς και εκπαιδευτές εκπαιδευτικών, προτάθηκαν τροποποιήσεις του υλικού και λήφθηκαν αποφάσεις σχετικά με το ποιες τροποποιήσεις θα υιοθετούνταν. Επιπλέον, οριστικοποιήθηκαν και κωδικοποιήθηκαν αποφάσεις σχετικά με την υλοποίηση της επόμενης και τρίτης φάσης του προγράμματος. 

Η 3η Εκπαιδευτική Συνάντηση, που προηγήθηκε, είχε τη μορφή ενός εβδομαδιαίου θερινού σχολείου. Κατά τη διάρκεια των πρωινών συναντήσεων, μαθήματα Μαθηματικών τα οποία περιλάμβαναν γνωστικά απαιτητικά έργα διδάσκονταν σε μαθητές Δημοτικού από τον Δρ Seán Delaney και παρακολουθούνταν από Ιρλανδούς και Κύπριους εκπαιδευτικούς, καθώς και από τα μέλη του EDUCATE. Κατά τις απογευματινές συναντήσεις, εντοπίζονταν αποσπάσματα των πρωινών μαθημάτων και συζητούνταν σε ένα περιβάλλον Λεσχών Ανάλυσης Οπτικογραφημένων Διδασκαλιών (ΛΑΟΔ), οι οποίες οργανώθηκαν από την κυπριακή ομάδα. Ειδικότερα, χρησιμοποιήθηκαν οι διδακτικές ενότητες που αναπτύχθηκαν με σκοπό οι εκπαιδευτικοί να συζητήσουν τις προκλήσεις/δυσκολίες που περιλαμβάνονται ενώ προσπαθούν να εμπλέξουν όλους τους μαθητές σε γνωστικά απαιτητικά έργα και να λάβουν υποστήριξη για την ανάπτυξη στρατηγικών για την αντιμετώπιση των προκλήσεων και δυσκολιών αυτών. Συνεπώς, οι απογευματινές συναντήσεις λειτούργησαν ως μία μορφή πιλοτικής δοκιμής του υλικού που αναπτύχθηκε στη δεύτερη φάση του προγράμματος.

Φωτογραφικό Υλικό

Ireland 5 Ireland 1 Ireland 6
Ireland 8 Ireland 9 Ireland 12
Ireland 23 Ireland 20 Ireland 17

business business people calendar 1187439
 
 

4η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του έργου EDUCATE

Η 4η Διακρατική και Εκπαιδευτική Συνάντηση του προγράμματος EDUCATE πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα τον Φεβρουάριο του 2019.
 
Η 4η Διακρατική Συνάντηση ήταν μία κομβική συνάντηση για το έργο, καθώς κατά την περίοδο αυτή η εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού EDUCATE (Διδακτικές Ενότητες) στο πλαίσιο των ΛΑΟΔ βρισκόταν σε εξέλιξη. Ειδικότερα, κατά τη συνάντηση αυτή, καθορίστηκαν αποφάσεις σχετικά με την υλοποίηση της τρίτης και τέταρτης φάσης του προγράμματος. Επιπλέον, συζητήθηκαν οι κάρτες αναστοχασμού των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών εκπαιδευτικών για να αποφασιστεί κατά πόσο απαιτούνταν πρόσθετες τροποποιήσεις. Ένα εξίσου σημαντικό έργο κατά τη διάρκεια αυτής της συνάντησης ήταν να οριστικοποιηθεί η κλείδα παρατήρησης της διδασκαλίας που είχε αναπτυχθεί κατά τους προηγούμενους μήνες, η οποία εστιάζει σε ζητήματα έργων με μαθηματική πρόκληση και διαφοροποίησης.
 
Η 4η Εκπαιδευτική Συνάντηση, η οποία ακολούθησε αμέσως μετά τη διακρατική συνάντηση, είχε δύο στόχους. Πρώτον, να παρέχει εκπαίδευση στους συμμετέχοντες σχετικά με τη χρήση της τελικής εκδοχής της κλείδας παρατήρησης για την κωδικοποίηση των οπτικογραφημένων διδασκαλιών που συλλέχθηκαν στο πλαίσιο των ΛΑΟΔ. Δεύτερον, να παρέχει κατάρτιση στους συμμετέχοντες σχετικά με την ανάλυση των δεδομένων του έργου τόσο από ποσοτική όσο και από ποιοτική άποψη. Αυτή η εκπαίδευση ήταν απαραίτητη αφού, μετά τη συνάντηση, οι συμμετέχοντες έπρεπε να αναλύσουν έναν μεγάλο όγκο δεδομένων που συλλέχθηκαν κατά την τρίτη φάση του έργου.
Φωτογραφικό υλικό
53008487 294034774607250 1671142165369061376 n 52883845 555784758258999 8580790550792241152 n 52905697 342249519832194 1613794275974184960 n
52938236 544521429372657 8387139962998358016 n 53016247 986745834856972 6279344488578023424 n 53062469 411202639684454 1662799264411025408 n
53110489 387756495347977 6730700892317679616 n 53676950 2324656637756450 326701703892041728 n Educate Photo

pexels photo 696214

[αρχή]

 
 
 
A) Εκτενής Περίληψη των Ευρημάτων του Προγράμματος:
 
Αυτή η εκτενής περίληψη παρέχει μια γενική εικόνα της εφαρμογής της προσέγγισης EDUCATE (δηλ., των διαδικασιών) και της αποτελεσματικότητάς της (δηλ., των τελικών αποτελεσμάτων όσον αφορά στις αλλαγές στην ποιότητα διδασκαλίας).

 

B) Βιβλιογραφικές Αναφορές: 

Adoniou, M. & Qing, Y. (2014). Language, mathematics and English language learners. The Australian Mathematics Teacher, 70(3), 3-13. 

Arbaugh, F., & Brown, C. A.  (2006). Analyzing mathematical tasks: A catalyst for change? Journal of Mathematics Teacher Education, 8(6), 499-536

Arbaugh, F., & Brown, C. A. (2004). What makes a mathematical task worthwhile? Designing a learning tool for high school mathematics teachers. In R. N. Rubenstein & G. W. Bright (Eds.), Perspectives on the teaching of mathematics: Sixty–sixth yearbook (pp. 27-41). Reston, VA: NCTM.

Boston, M. D., & Smith, M. S. (2009). Transforming secondary mathematics teaching: increasing the cognitive demands of instructional tasks used in teachers’ classrooms. Journal of Research in Mathematics Education, 40(2), 119-156.

Boston, M. D., & Smith, M. S. (2011). A ‘task-centric approach’ to professional development: enhancing and sustaining mathematics teachers’ ability to implement cognitively challenging mathematical tasks. ZDM43(6-7), 965-977.

Cathcart, W., Pothier, Y., Vance, J. & Bezuk, N. (2000). Learning Mathematics in Elementary and Middle Schools. United States: Merrill Prentice Hall.

Cengiz, N., Kline, K. & Grant, T. J. (2011). Extending students’ mathematical thinking during whole-group discussions. Journal of Mathematics Teacher Education, 14(5), 355-374.

Chapin, S. H., O’Connor, C., & Anderson, N. C. (2009). Classroom discussions: Using math talk to help students learn (2nd ed.). Sausalito, CA: Math Solutions.

Chi, M. T. (2009). Active‐constructive‐interactive: A conceptual framework for differentiating learning activities. Topics in Cognitive Science1(1), 73-105.

Cobb, P., Wood, T., Yackel, E., & McNeal, B. (1992). Characteristics of classroom mathematics traditions: An interactional analysis. American Educational Research Journal, 29, 573-604.

Dekker, R. (1987). Roos and José, two children in a mixed ability group. Educational Studies in Mathematics, 18, 317-324.

Delaney, S. 2017, Become the Primary Teacher Everyone Wants to Have, Routledge, Milton Park, Oxon.

Diezmann, C. M., & Watters, J. J. (2000). Catering for mathematically gifted elementary students: Learning from challenging tasks. Gifted Child Today23(4), 14-52.

Dooley, T. (2009). A teacher's role in whole-class mathematical discussion: Facilitator of performance etiquette? In V. Durand-Guerrier, S. Souryn Lavergne and F. Arzarello (Eds.), 6th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME) (pp. 894 - 903). Lyon, France: INRP.

Doyle, W. (1988). Work in Mathematics Classes: The Context of Students’ Thinking During Instruction. Educational Psychologist, 23(2), 167 – 180.

González, G. & Eli, J. A. (2017). Prospective and in-service teachers’ perspectives about launching a problem. Journal of Mathematics Teacher Education, 20(2), 159–201.

Güven, N. D., & Dede, Y. (2017). Examining social and sociomathematical norms in different classroom microcultures: Mathematics teacher education perspective. Educational Sciences: Theory & Practice, 17, 265–292.

Henningsen, M., & Stein, M. K. (1997). Mathematical tasks and student cognition: Classroom-based factors that support and inhibit high-level mathematical thinking and reasoning. Journal for research in mathematics education, 524-549.

Herbst, P. G. (2003). Using novel tasks in teaching mathematics: Three tensions affecting the work of the teacher. American Educational Research Journal40(1), 197-238.

Homans, G. (1951). The Human Group. London, UK: Routledge.

Kersaint, G. L. A. D. I. S. (2015). Orchestrating mathematical discourse to enhance student learning. Curriculum Associates, LLC.

Laborde, C. (2001). Integration of technology in the design of geometry tasks with Cabri-Geometry. International Journal of Computers for Mathematical Learning, 6(3), 283-317.

Lampert, M (2001). Teaching problems and the problems of teaching. New Haven: Yale University Press.

Lozano, M. (2017). Investigating task design, classroom culture and mathematics learning: an enactivist approach, ZDM: Mathematics Education, 49 (6), 895-907.

Mariotti, M. A. (2012). Proof and proving in the classroom: Dynamic Geometry Systems as tools of semiotic mediation. Research in Mathematics Education, 14(2), 163-185.

Mason, J. 2002, Minding Your Qs and Rs: effective questioning and responding in the mathematics classroom, in L. Haggerty (Ed.) Aspects of Teaching Secondary Mathematics: perspectives on practice, RoutledgeFalmer, London, p248-258. ISBN 0-415-26081-7

O'Brien, T., & Guiney, D. (2001). Differentiation in teaching and learning. A&C Black.

Pasquale, M. (2016). Productive Struggle in Mathematics. Interactive STEM Research+ Practice Brief. Education Development Center, Inc. Retrieved from http://interactivestem.org/wp-content/uploads/2015/08/EDC-RPC-Brief-Productive-Struggle.pdf

Ponte, J. P., & Quaresma, M. (2016). Teachers’ professional practice conducting mathematical discussions. Educational Studies in Mathematics, 93(1), 51-66.

Rowland, T., Huckstep, P., & Thwaites, A. (2005). Elementary teachers’ mathematics subject knowledge: the knowledge quartet and the case of Naomi, Journal of Mathematics Teacher Education 8(3), 225-281.

Sherin, M. G. (2002). A balancing act: Developing a discourse community in a mathematics classroom. Journal of Mathematics Teacher Education, 5, 205–233.

Smith, M. S., Hughes, E. K., Engle, R. A., & Stein, M. K. (2009). Orchestrating discussions of challenging tasks: Keeping your eye on the mathematics to be learned. Mathematics Teaching in the Middle School14(9), 548-556.

Smith, M. S., Stein, M. K., Arbaugh, F., Brown, C. A., & Mossgrove, J. (2004). Characterizing the cognitive demands of mathematical tasks: A task-sorting activity. In G. W. Bright & R. N. Rubenstein (Eds.), Professional development guidebook for perspectives on the teaching of mathematics: Companion to the sixty–sixth yearbook (pp. 45-72). Reston, VA: NCTM.

Star, J. R. (2015, April). When not to persevere – Nuances related to perseverance in mathematical problem solving (White paper). Chicago, IL: Spencer Foundation. Retrieved from http://hub.mspnet.org/index.cfm/28127/

Stein, M. K., & Smith, M. S. (1998). Mathematical tasks as a framework for reflection: From research to practice. Mathematics Teaching in the Middle School, 3(4), 268-275.

Stein, M. K., Engle, R. A., Smith, M. S.& Hughes, E. K. (2008). Orchestrating productive mathematical discussions: Five practices for helping teachers move beyond show and tell. Mathematical Thinking and Learning, 10(4), 313-340.

Stein, M. K., Grover, B. W., & Henningsen, M. (1996). Building student capacity for mathematical thinking and reasoning: An analysis of mathematical tasks used in reform classrooms. American educational research journal33(2), 455-488.

Stein, M. K., Remillard, J., & Smith, M. S. (2007). How curriculum influences student learning. In F. K. Lester (Ed.), Second handbook of research on mathematics teaching and learning (pp. 319-369). Charlotte, NC: Information Age Publishing.

Stein, M. K., Smith, M. S., Henningsen, M. A., & Silver, E. A. (2016). Implementing Standards-Based Math Instruction: A Casebook for Professional Development. Τόπος: Teachers College Press.

Stein, M., Carnine, D. & Silbert, G. 1997, Designing Effective Mathematics Instruction: A Direct

Stigler, J.W., & Hiebert, J. (1999). The teaching gap: Best ideas from the world’s teachers for improving education in the classroom. New York: The Free Press.

Sullivan, P., Askew, M., Cheeseman, J., Clarke, D., Mornane, A., Roche, A., & Walker, N. (2015). Supporting teachers in structuring mathematics lessons involving challenging tasks. Journal of Mathematics Teacher Education18(2), 123-140.

Sullivan, P., Mousley, J., & Zevenbergen, R. (2006). Teacher actions to maximize mathematics learning opportunities in heterogeneous classrooms. International Journal of Science and Mathematics Education, 4, 117-143.

Tomlinson, C. A. (2014). The differentiated classroom: Responding to the needs of all learners (2nd ed.). VA: Association for Supervision and Curriculum Development.

Tomlinson, C. A. (2017). How to differentiate instruction in mixed-ability classrooms (3rd ed.) Alexandria, VA: Association for Supervision and Curriculum Development.

Van den Heuvel-Panhuizen, M. (2000). Mathematics education in the Netherlands: A guided tour. Freudenthal Institute Cd-rom for ICME9. Utrecht: Utrecht University.

Wallace, A., White, M. & Stone, R. 2010, “Sand and Water Table Play”, Teaching Children Mathematics, vol. 16, no. 7, pp. 394 – 400.

Way, J. (2008). Using questioning to stimulate mathematical thinking. Australian primary mathematics classroom, 13(3), 22-27.

Williams, E. & Shuard, H. ((1994). Primary Mathematics Today. United Kingdom: Longman.

Yackel, E. & Cobb, P. (1996). Sociomathematical Norms, Argumentation, and Autonomy in Mathematics. Journal for Research in Mathematics Education, 27 (4), 458- 477.

 

 

 

 

16535

Designed by eightonesix / Freepik 


platform GR


ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΜΑΣ

Το διακρατικό ερευνητικό πρόγραμμα EDUCATE στόχευε στη σύζευξη της γνωστικής ενεργοποίησης (δηλ., της εργασίας με έργα με μαθηματική πρόκληση) και της διαφοροποίησης, φιλοδοξώντας να προωθήσει και τις δύο πτυχές στη διδασκαλία των Μαθηματικών. Προς τον σκοπό αυτό, έχει αναπτυχθεί εκπαιδευτικό υλικό με στόχο την επιμόρφωση εκπαιδευτικών ώστε να εμπλέξουν όλους τους μαθητές τους σε γνωστικά απαιτητική εργασία, από τη μία, και την υποστήριξη των εκπαιδευτών εκπαιδευτικών να καθοδηγήσουν εκπαιδευτικούς να το επιτύχουν, από την άλλη.

Προωθητικό βίντεο του EDUCATE:

EDUCATE promotional video


ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ EDUCATΕ

  • Μια διαδικτυακή πλατφόρμα επαγγελματικής ανάπτυξης που περιλαμβάνει 
    • σειρά ηλεκτρονικών μαθημάτων του EDUCATE
  • Η σειρά ηλεκτρονικών μαθημάτων απευθύνεται σε
    • εκπαιδευτές εκπαιδευτικών
    • εκπαιδευτικούς (Μαθηματικών)

 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑΣ EDUCATE

  • Τους στόχους του προγράμματος
  • Τα κυριότερα αποτελέσματα
  • Το υλικά / διδακτικά πακέτα EDUCATE για Εκπαιδευτικούς
  • Το υλικά / διδακτικά πακέτα EDUCATE για Εκπαιδευτές Εκπαιδευτικών
  • Τον πειραματισμό / εφαρμογή αυτών των υλικών
  • Σχετικά οπτικογραφημένα αποσπάσματα
  • Σχετικά και επικαιροποιημένες βιβλιογραφικές αναφορές
  • Αξιολογητικές ασκήσεις και κουίζ

Καλείστε να ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ για να πειραματιστείτε και να εφαρμόσετε αυτά τα υλικά (τα οποία μπορείτε να βρείτε στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα) είτε ατομικά είτε σε ομάδες. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με το πρόγραμμα ή κάποιο σχόλιο για το σκεπτικό, τις δραστηριότητες και τις δημοσιεύσεις του, παρακαλώ εξερευνήστε την ιστοσελίδα μας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πρόοδο και τα αποτελέσματά του.

 

Πατήστε εδώ για να δείτε το διαφημιστικό φυλλάδιο της ηλεκτρονικής πλατφόρμας EDUCATE
2330801

Designed by Freepik

 

 

Παρουσιάσεις σε Τοπικά Συνέδρια
Conference title: Values and Purpose in Education
Conference place and date: Ireland, University College Dublin, 5-7 April 2018
Presentation title: Irish Teachers' Needs and Challenges with Differentiation and Cognitive Demand in Mathematics
Θέμα συνεδρίου: Ο ρόλος της Εκπαιδευτικής Έρευνας ως Εξισωτή σε μια Κοινωνία Ανισοτήτων
Τόπος και ημερομηνία συνεδρίου: Λευκωσία, Πανεπιστήμιο Κύπρου, 12-13 Οκτωβρίου 2018
Τίτλος παρουσίασης: Συνδυάζοντας τη Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας με την Εργασία σε Γνωστικά Απαιτητικά Έργα: Ανάγκες και Προβληματισμοί των Εκπαιδευτικών
Conference title: Encontro de Investigação em Educação Matemática 2018
Conference place and date: Portugal, Escola Superior de Educação do Instituto Politécnico de Coimbra, 17 e 18 de novembro de 2018
Presentation title: Tarefas Desafiantes em Matemática e o Trabalho Autónomo dos Alunos: Práticas e Desafios do Professor
Θέμα συνεδρίου: Διήμερο Εκπαιδευτικού 2019
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, 3 Σεπτεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Στοχεύοντας στη Γνωστική Ενεργοποίηση Όλων των Μαθητών/Μαθητριών: Προκλήσεις και Πρακτικές Εφαρμογές
Θέμα συνεδρίου: Ενημερωτική και Βιωματική Συνάντηση Εκπαιδευτικών Δημοτικού Τerra Santa College
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Δημοτικό Σχολείο Terra Santa, 20 Φεβρουαρίου 2020
Τίτλος παρουσίασης: Καλλιεργώντας τη σκέψη των παιδιών στα Μαθηματικά
 
Θέμα Συνεδρίου: Υποστηρίζοντας Εκπαιδευτικούς σε Θέματα Γνωστικής Ενεργοποίησης και Διαφοροποίησης: Πορίσματα, Πρακτικές Εφαρμογές και Ανοιχτά Ζητήματα
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Διαδικτυακό Συνέδριο, Κύπρος, 17 Απριλίου 2021
Κεντρικές Εισηγήσεις:
- Εισαγωγή στο Ερευνητικό Πρόγραμμα EDUCATE: Πλαίσιο, Σκεπτικό και Αποτελέσματα Προγράμματος
Χαράλαμπος Γ. Χαραλάμπους, Πανεπιστήμιο Κύπρου, Επιστημονικός Υπεύθυνος Προγράμματος EDUCATE
- Εμπειρίες και Πρακτικές Εφαρμογές από τον Πειραματισμό Εκπαιδευτικών με Ιδέες του Προγράμματος
Αγγέλα Χρυστοστόμου (Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης)
Γιόλα Ιωάννου (Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης)
Μαρία Τσιμπιμπάκη (Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης)
Παρασκευή Χρυσάνθου (Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης)
Σιμόνη Φωτίου (Εκπαιδευτικός Δημοτικής Εκπαίδευσης)
Εργαστήρια
- Σχεδιάζοντας Μαθήματα που Περιλαμβάνουν Γνωστική Πρόκληση και Διαφοροποίηση
Σοφία Αγαθαγγέλου και Νίκος Παπαδούρης, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
Κασσάνδρα Γεωργίου, Πανεπιστήμιο Κύπρου
- Εντοπίζοντας και Τροποποιώντας Γνωστικά Απαιτητικά Έργα που να Εμπλέκουν Διάφορες Ομάδες Παιδιών στο Μάθημα των Μαθηματικών
Γιώργος Ολυμπίου, Ευρυδίκη Κασάπη και Σταυρούλα Φιλίππου, Πανεπιστήμιο Κύπρου
- Εστιάζοντας σε Θέματα Γνωστικής Πρόκλησης και Διαφοροποίησης κατά την Παρατήρηση Διδασκαλίας
Χαράλαμπος Γ. Χαραλάμπους, Πανεπιστήμιο Κύπρου
Έλενα Χριστοφίδου, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο Κύπρου
 
 

Παρουσιάσεις σε Διεθνή Συνέδρια

Θέμα συνεδρίου: Μαθηματική Γνώση και Διδακτικές Πρακτικές
Τόπος και ημερομηνία συνεδρίου: Ελλάδα, Αθήνα, Τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, 1-3 Δεκεμβρίου 2017
Τίτλος παρουσίασης: Μαθηματική Πρόκληση και Διαφοροποίηση στην τάξη των μαθηματικών
Conference title: Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Conference place and date: Utrecht, the Netherlands, 6-10 February 2019
Presentation title: Teachers’ Attempts to Address Both Mathematical Challenge and Differentiation in Whole Class Discussion
Conference title: Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Conference place and date: Utrecht, the Netherlands, 6-10 February 2019
Presentation title: Combining Differentiation and Challenge in Mathematics Instruction: A Case from Practice
Conference title: Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Conference place and date: Utrecht, the Netherlands, 6-10 February 2019
Presentation title: Pre-service teachers’ experiences in selecting and proposing challenging tasks in secondary classrooms
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Στοχεύοντας στην Γνωστική Ενεργοποίηση Διαφορετικών Επιπέδων Μαθητών στα Μαθηματικά Αξιοποιώντας τις Λέσχες Ανάλυσης Οπτικογραφημένων Διδασκαλιών
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Επαγγελματική Εξέλιξη και Μαθηματική Πρόκληση
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Nόρμες σε μια Διδασκαλία με Διαφοροποίηση και Αυξημένη Μαθηματική Πρόκληση
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Εντάσεις και Συναισθήματα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Διδακτική Διαχείριση και Εμπλοκή των Μαθητών
 
 

Δημοσιεύσεις σε Πρακτικά Συνεδρίων

Θέμα συνεδρίου: Ο ρόλος της Εκπαιδευτικής Έρευνας ως Εξισωτή σε μια Κοινωνία Ανισοτήτων
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Λευκωσία, Πανεπιστήμιο Κύπρου, 12-13 Οκτωβρίου 2018
Τίτλος παρουσίασης: Συνδυάζοντας τη Διαφοροποίηση της Διδασκαλίας με την Εργασία σε Γνωστικά Απαιτητικά Έργα: Ανάγκες και Προβληματισμοί των Εκπαιδευτικών
Conference title: Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Conference place and date: Utrecht, the Netherlands, 6-10 February 2019
Presentation title: Teachers’ Attempts to Address Both Mathematical Challenge and Differentiation in Whole Class Discussion
Conference title: Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Conference place and date: Utrecht, the Netherlands, 6-10 February 2019
Presentation title: Combining Differentiation and Challenge in Mathematics Instruction: A Case from Practice
Conference title: Eleventh Congress of the European Society for Research in Mathematics Education
Conference place and date: Utrecht, the Netherlands, 6-10 February 2019
Presentation title: Pre-service teachers’ experiences in selecting and proposing challenging tasks in secondary classrooms
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Επαγγελματική Εξέλιξη και Μαθηματική Πρόκληση
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Nόρμες σε μια Διδασκαλία με Διαφοροποίηση και Αυξημένη Μαθηματική Πρόκληση
Θέμα συνεδρίου: Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Μαθηματικών σε Όλες τις Βαθμίδες της Εκπαίδευσης
Τόπος συνεδρίου και ημερομηνία: Κύπρος, Λευκωσία, Τμήμα Επιστημών Αγωγής Πανεπιστημίου Κύπρου, 6-8 Δεκεμβρίου 2019
Τίτλος παρουσίασης: Εντάσεις και Συναισθήματα Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Διδακτική Διαχείριση και Εμπλοκή των Μαθητών
 
 
 
 

Ενδεικτικές Αναλύσεις Περιπτώσεων Πρακτικής από το Επιμορφωτικό Υλικό EDUCATE για Εκπαιδευτές Εκπαιδευτικών

25.PNG

 Διδακτική Ενότητα 1   

 Διδακτική Ενότητα 2   

 Διδακτική Ενότητα 3 

  • (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
  • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1

 Διδακτική Ενότητα 4    

  • (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
  • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1

 Διδακτική Ενότητα 5    

  • (Προ)Δημοτική Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
  • Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση - Ανάλυση Περίπτωσης Πρακτικής 1
 

Αν θέλετε να δείτε, να πειραματιστείτε και να εφαρμόσετε ολόκληρες τις Διδακτικές Ενότητες, επισκεφθείτε και εγγραφείτε στην ηλεκτρονική εκπαιδευτική πλατφόρμα EDUCATE: http://educate-platform.com/greek/